Custom Glitter Text

Ahad, 12 Mei 2013

RIHLAH (TITIWANGSA)



Assalamualaikum kepada kwn2 smua terutamanya ahli2 PKPIM 
salam syg dan slm ukhuwah buat teman2 semua. rasa ridu sngat2 dngan mmber2 smua terutamanya jemaah2 pkpim klmu. dah berapa mnggu kita x buat usrah gara2 kekangan waktu sekrng ni pulak bz dngan mnggu study week. dah nak exam final. skajap je masa berlalu. apa2 pun pershabatan kita kekal buat selama lamanya dunia dan akhrat. sory sngat2 kalau lambt update pasal rihlah kita ke ttwangsa ni hehhe. walaupun masa 2 hujan tetapi kita seronok sngat2 hehehheh. memng terbaiklah perbncngan kita dalam hujan2 sambil berteduh dekat pondok 2. hehehhe. lain kali kita buat lagi tau. huhuhu. jngan x nak pulak atau mybe serik ke. setakat ni perbncngan kita berkisar dalam jemaah kita jugak. bagaimana kita ingin mnjenamakan semula pkpim klmu. bgaimana kita ingin mmbngunkan smula bgaimana kita ingin memastikan setiap aktviti yg dirancng mndapat smbutan dan istiqamah dlm melakukannya. kita x nak smua 2 hnya tercatit dalam kertas shaja. yg paling penting pelaksanaannya berjalan dngan lancar dan saksama. 



sebenarnya inilah untk pertama kaliya ak rasa seronok untk terus memastikan persatuan ni terus hidup. memastikan pkpim x akan sesekali rebah. susah sebenarnya untk mmbawa shabat2 kita bergiat aktif dalam persatuan atas nama dakwah. atas nama islam. atas nama ilmu. tapi Alhamdulillah dngan berkat dan atas nama Iman ia turus berdiri. ahli2 yg masuk pun semakin bertambah hari demi hari. rasa terharu, gembira dan seronok memng x dpat nk d bagitau lah. huhuhu. setakat ini, kami semua akan memastikan usrah setiap mnggu akan berjalan seperti biasa. mngharapkan sngat2 bntuan dri kawan2 untk kita sama2 mncurahkan ilmu, untk sama2 kita belajar sebenarnya bagaimana untk kita menjaga iman. mnjga diri serta membentuk jati diri sebagai umah islam yg sebenar. jika tdk mmpu bnyak, sedikit pun kita rasa bersyukur sngat2. skurng kurangan ada perubahan dlm diri kita. itu yg kita inginkan. 

perbicangan secara kumpulan

bz nmpaknya dngan perbncangan :) 

kata org lama bersatu kita teguh bercerai kita roboh. kali ini mngharapkn sngat2 pkpim dapat mmberikan satu sinar baru. satu pngharapan serta satu titik permulaan kepada jihad kita. jihad menuntut ilmu, jihad menegakkn kebenaran serta hijad menuju kearah kebaikan. moga kita terus cemerlang dalam dakwah kita. inilah satu2 nya persatuan yg bernaungkan islam di bawah kepimpinan klmu. harap ia tdk terkubur. harap ia terus mngemudi bahteranya dngan gagah. berlayar dalam arus kemodenan yg terasa bagai gelombng dasyak ganasnya. salam ikhlas dari sy selaku naib presiden 1. salam ukhuwah kita bersama. ingat jngan kita hnya berselisih pndapat kita trus lari dri menerima hakikat yg kita semua ini adalah keluarga. yg kita semua ini adalah satu barisan. satu saf yg sama2 kita meredah gelora serta badai. mnyayangilah semata-mata kerana Allah nescaya kita tdk akan terasa hati anda ada perselisihan faham antara kita. 




salam syg salam terindah dri sy Addin nur al islam. 








Tiada ulasan:

Catat Ulasan