Custom Glitter Text

Isnin, 24 Mac 2014

TAKDIR CINTA :) 


Assalamualaikum..
salam syg buat semua sahabat yg terus dan masih ada untk membaca nukilan hati yg x seberapa ini.... moga sahabat2 semua berada dlm keadaan yg sihat, sejahtera dan terus dlm kebahagiaan nikmat islam.... rasa dah lama aku x berjiwang karat dekat blog ni.. lama jugak rasanya tak bermadah pujangga dan bercerita soal hati dan perasaan :) tiba2 aku terbuka youtube dengar lagu takdir cinta... ehh boleh pulak terbukak kannn... padahal memng nak cari lagu tu... kenapa mesti aku bukk lagu tu...???? sebb bagi ak lirik dia betul2 mnyentuh kalbu dan terkesan di hati bagi sesiapa yg pernah dan dalm rasa sebuah cinta.. jga batas2 k.. jngan nak merewang... lebih baik x payah.. hehehhe... kegilaan aku pun dtg sampaikan ak letak lagu tu dlm blog aku.. so sesiapa yg nak dengar.. dngarlah puas2 sampai jelak... hehehe.... siap ak letak sekali lirik dia... so selamat melalak di malam hari :) 


Ku tutup mataku
Dari semua pandanganku
Bila melihat matamu
Ku yakin ada cinta
Ketulusan hati yang mengalir lembut

[REF:]
Penguasa alam tolonglah pegangi aku
Biar ku tak jatuh pada sumur dosa
Yang terkutuk dan menyesatkan cintaku

Andaikan ku bisa lebih adil
Pada cinta kau dan dia
Aku bukan nabi yang bisa sempurna
Ku tak luput dari dosa

Biarlah ku hidup seperti ini
Takdir cinta harus begini
Ada kau dan dia bukan ku yang mau
Oh Tuhan tuntunlah hatiku


Tiada ulasan:

Catat Ulasan