Custom Glitter Text

Ahad, 29 September 2013

AKU INGIN JADI MANUSIA BIASA YG PUNYA HATI UNTUK DERITA 


biar ak dihina sebagai seorng lelaki yg lembut tetapi harus sedar antara ak dengan kau. kau x akan mmpu untk melalui jaln hdup ak seperti mana ak lalui sepnjng hayat aku. kerana ak adalah seorng ank yg berpijak di bumi yg nyata. bernaung pada sebuah kebenaran. pantang anak lelaki lemah x berdaya. pantang anak lelaki mengesot memohon tagihan jiwa. kerana sehina hina aku. aku akn mnggunakan segala kudrat nyawa untk memastikan bahawa tak ada sesiapa yg mmpu menembusi kekebalan raut wajah ak yg terselindung duka.!!!!!! kerana ak telah belajar untk mengaburi segala pahitnya, masamnya serta kelatnya sebuah lorong kehidupan yg ak lalui dengan sebuah kekuatan. TETAPI JANGAN INGAT DENGAN AKU KELAMKAN SEMUA DERITA AKU. ORANG BOLEH SEWENANG-WENANGNYA MEMPERMAINKAN PERASAAN AKU BAGAI SAMPAH TAK BERHARGA. tetapi sebenarnya ak lebih rela mnjdi sampah tdk berharga dari aku menjadi pelesit yg hanya tau berbisik memesongkan manusia. yg hanya tahu menjadi iblis bertopengkan manusia. kerana biarlah ak mnjdi sampah atau mngkin logi penapisan kumbahan dari aku hnya tau mnjdi seperti manusia yg munafik semata-mata. hnya satu sahaja impian aku. ak ingin meningglkn segala-galanya. derita, mahupun sakit yg telah bernanah di pangkal nyawa. ohhh manusia. tdk ku sangka bahawa sesungghnya ak telah salah menilai dalam mencari sebuah kubungan ukhuwah yg terbina. maaf ya Tuhan. ak tersalah dlm menilai semuanya. maaf seribu kali ku pnta. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan