Custom Glitter Text

Isnin, 7 Januari 2013

SELAMAT TINGGAL ALPHA :( 

Maaf dekat kwn2 semua, agak lmbat rasanya kali ni nak update pngalamn and corat coret kisah addin nur al islam. ehhehe... dalam buan2 terakhir n bulan exm final ni, memng mmbuatkan ak sedikit tertekan. dngan masalah bertimbun-timbu. tapi syukur alhamdulillah ak dapat mngharungi semuannya dengan selamat dan tenang. lagi satu lupa yg nak bg tau. ak dah pindah hostel. sekrng dah x duduk dekat Alpha Villa lagi. walaupun sedikit berat untk meningglkn hostel 2. tapi sememngnya ak terpaksa dan harus. n apa yg penting selamat tnggal kisah2 lama. ya kadng2 kisah lama ni ada yg manis ada yg pahitnya. jika manis maka senyumlah wajah kita tapi bila pahit ia akan mngundang pelbagai rasa di hati. tapi walau mcm mnapun setiap yg berlaku ada hikmahnya. x ada apa yg berlaku di dunia ini melainkan dlm perancngan Allah. apa yg kita lakukan ia berusaha. dan biar Allah yg menentukannya. kdng2 apa yg kita sngka bagus untk kita sebenarnya ia tdk bagus untk kita dari sisi Allah. dan sesungghnya sisi Allah itu lebih sempurna dari apa yg kita sngkakan. jika musibah yg menimpa kita redha lah. insya Allah dikemudiaannya ada hikmah yg manis akan kita peroleh.  

sepanjang sem 1 sampailah sem 4 penghujung ni Alpha Villa lah yg mewarnai hidup aku sepnjang menyambung pngajian ijazah dekat kl ni. semuanya ada manis2 dan pahitnya. tapi kata org alhamdulillah dengan pnghijrahan ke PM ni ada hikmah yg sebaiknya dapat dirasai... ak dpat kenal erti persahabatan yg sebenar. shabat itu bknnya bermakna kita kekal rapat atu sentiasa kemana-mana dngan nya. ada kemungkinan org yg kita mngkin belm lagi kenal dia mmbntu kita dengan terlalu bnyak. insyaAllah berhati-hatilah dlm memilih shabat. warnanya terlalu bnyak untk dinilai. nilailah dri apa yg kita lihat jngan sesekali kita nilai dri apa yg dia smbnyikan. ada kmngkinan dia ckp baik untk kita sebenarnya. apa2 pun syukur yg x terhngga. 

terima kasih dekat pnghuni rumah baru aku ni. housemate baru ak n insyaAllah yg akn mnjdi sahabat aku. terima kasih yg x terhngga. sesungghnya setiap budi n setiap jasa ada nilainya di sisi Allah. apa yg mmpu untk ak katakan ialah ucapan setinggi2 pnghrgaan dan terima kasih kerana beri pluang untk aku ddk dekat sisi. korang memng terbaik. untk bdk2 housemate ak juga korang ni kelakarlah. buat ak sakit perut nak tergelak jer. :P tapi 2 lah dorang semua dah sem akhir kat hostel ni.. x lama la kita ddk sama2.. tapi apa2 pun korang memng terbaik.. 


Nilah hostel aku dari aku sem 1 sampailah aku sem 4 sekarang ni 


PM. nilah putra majistek, hostel ak untk sem 5 dan seterusnya. ak harap ni lah hostel ak yg terakhir. n ak x nak pndah2 mna2 lagi. dah ck bnyak kali dah ak berpndah randah ni.. dah muak dah. 

Apa2 pun ak harap semuanya akan terus berjalan dngan lancar n x ada apa2 masalah. lupakan kenangan pahit yg lalu. yg melukakan. yg hitam dan yg tdk diperlukan. apa yg aku ambl hnya saat. BARU AKU KENAL ERTI SAHABAT YG SEBENAR. TERIMA KASIH DEKAT "GURU2" YG MMBERI AKU NILAI TERSEBUT. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan