Custom Glitter Text

Ahad, 9 Jun 2013

SEPETANG BERSAMA. HEHEHHE



Assalamualaikum.
alhamdulillah kita masih dipertemukan lagi. heheh. syukur tangan yg diberi masih mmpu lagi untk menulis. syukur juga di atas kesemua nikmat yg di beri oleh Allah. jngan kita sia2 kan kesemua nikmat itu. gunakan dngan sebaiknya dan jalankan tanggunjwab sebagai hmba Allah. laksanakan yg sepatutnya. hehehheh. kali ni, Addin cuma nak update pasal keboringan. heheh. mana x nya, sampai lepak satu hari dekat ttwangsa jer. huhu. semua gara2 boring. tapi best jugak. dpat tenang kan fikiran yg bercelaru. mcm2 msalah nak kena hendle. macm2 nak kena diselesaikan. best juga g time cuti2 mcm ni. ramai yg ada lepak dekat ttwangsa. ak g dngan yati, mus, dayah and asma. sajer jln2 n ambik gambar bnyak2. semua bdk2 pkpim ni kan giler gambar. pantang nmpak kamera. semua jadi giler. huhuhu. apa2 pun terima kasih kita sama2 dpat luangkn masa untk proses pengenalan dan process taaruf. 



mcm nilah kesemua gelagat2 kwn2 ak. mcm2 jer perangai semua. tak tau lah nk ckap apa dah. terima jer lah. huhuhu. semua perasan artis nak msuk majalah huhuhu... alhamdulillah. kata org walaupun kepala yg stress ni ditempa dngan mcm2 msalah bila kita tenangkan diri dngan melhat sesuatu yg indah ciptaan Tuhan kita akn terasa nikmatnya perasaan tu. kita akn rasa mcm mna persekitaran meresap ke dalam diri kita. tenng, tenteram daman. semua berkumpul. sebaik baik ketenangan adalah mngingati Allah. kdng2 kita tak akn mnjangka apa itu perasaan marah kita atau perasaan tertekan kita boleh mngawal tndak tanduk kita. oleh itu sentiasalah kembali ke arah yg sebenar. ke jln yg lurus. jln yg ada kebaikannya. kita akn sntiasa mmpu mngawal diri kita jika kita rasakn Allah itu ada di sisi kita. di samping rakan2 yg ada kta perlu igat yg kekal abadi ialah Allah. 



apalah yg Addin buat 2???. tak ingat dah. huhuhu. waktu ni dah ptg dah. semua dah nak balik. tap sempat lg ambik gambar bagai. Addin pun sebenarnya sama jer perangai. bergambar memanjang x habis2. tapi 2 lah. kita tak ak mnjangka bila waktu2 kita yg akn sntiasa diwarnai dngan perasaan gembira. kita juga tak akn mngetahui bila pula saat2 kita dirundung kesedihan. mahupun kekesalan. apa yg mmpu kita lakukn merancang dan terus merancang. segalanya ditentukan oleh Allah. kita redha. kita tawakal. kita terus berusaha mnju ke arah kebaikan. salam ikhlas dar Addin nur al islam. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan